Packeta

Čo je Packeta?

Čo je Packeta?

Ide o nového prepravcu, ktorý vám doručí tovar rýchlo a lacno. Na rozdiel od iných prepravcov objednávky nechodia priamo k vám domov alebo na poštu, ale na konkrétne pobočky v sieti Packeta. Nazývajú sa Z-body.

V každom meste je teraz niekoľko pobočiek, kde si môžete vyzdvihnúť svoj tovar. Pri zadávaní objednávky sa rozhodnete, kam chcete tovar poslať. Zásielka na vás potom bude čakať až 7 dní, ale tento čas môžete predĺžiť telefonicky.

Tovar si môžete pozrieť na mieste a následne zaplatiť. Vyhnite sa nekonečným radom na pošte. Skúste Packetu

Kde nájdem najbližšiu Packetu?

Kde nájdem najbližšiu Packetu?

Sieť výdajných miest je široká. V súčasnosti majú viac ako 1900 pobočiek v Českej republike, na Slovensku, v Maďarsku, v Poľsku a v Rumunsku. Úplný zoznam si môžete pozrieť zde.

Predajne nájdete vo všetkých veľkých mestách v krajine. Možno ho míňate každý deň. Vždy ich spoznáte podľa loga Packeta.

Kde nájdem výdajné miesto v Brne - Chrliciach?

Výdajné miesto nájdete na adrese:

Rebešovická 912/35a
643 00, Brno - Chrlice

Sme tu pre vás:

Po-Út 10:00 - 15:00
St 10:00 - 17:00
Čt 10:00 - 15:00
10:00 - 15:00
So-Ne Zavřeno

Koľko dní mám na vyzdvihnutie zásielky?

Koľko dní mám na vyzdvihnutie zásielky?

Na pobočke vám tovar vždy zadržia na 7 dní. Tento čas si však môžete bezplatne predĺžiť až na 21 dní. Buď priamo zavolaním na pobočku, alebo kliknutím na sledovací odkaz, ktorý ste od nás dostali vo svojom e-maile.

Kedy je moja zásielka na mieste vyzdvihnutia?

Kedy je moja zásielka na mieste vyzdvihnutia?

Skôr ako zásielka dorazí na pobočku Zásilkovne, dostanete od nás e-mail, že sme zásielku odovzdali dopravcovi a odoslali. Balíkový úrad vám následne zašle e-mail s potvrdením o prijatí zásielky do svojho online systému. V e-maile dostanete aj odkaz na sledovanie zásielky. Potom môžete sledovať online, čo sa práve deje s vašou zásielkou.

V okamihu, keď bude zásielka pripravená na vyzdvihnutie v mieste doručenia, dostanete výzvu e-mailom a SMS. V e-mailovej a SMS správe dostanete heslo, ktorým sa preukážete operátorovi pri preberaní tovaru na pobočke.

Zásielka je viazaná len na heslo, takže po tovar môžete poslať kohokoľvek, ak nadiktujete heslo.

Ako dlho bude trvať, kým zásielka dorazí?

Termín doručenia je zvyčajne do druhého pracovného dňa od odovzdania zásielky do siete Zásilkovňa. V predvianočnom období však odporúčame počítať s možným oneskorením.

A čo platba?

Spôsob platby si vyberiete vopred. Ak chcete zaplatiť bankovým prevodom, dostanete od nás platobné dokumenty e-mailom. Tovar odosielame hneď po pripísaní platby na náš účet.

V prípade platby v hotovosti priamo na pobočke zaplatíte až pri prevzatí tovaru na mieste. Pripravte si hotovosť. Nie vo všetkých predajniach je možné platiť kartou. Či môžete platiť kartou v konkrétnej pobočke, zistíte kliknutím na podrobnosti o konkrétnej pobočke. zde.

Čo ak je zásielka poškodená?

Čo ak je zásielka poškodená?

Pri preberaní tovaru si balík vždy dobre prezrite. Ak na prvý pohľad vidíte, že je obal poškodený, zásielku neprijímajte a okamžite o probléme informujte pracovníkov predajného miesta.

Operátor nás potom bude priamo kontaktovať a my čo najrýchlejšie zabezpečíme dodanie nového tovaru. Takto nemusíte riešiť žiadne problémy so zásielkou, ale prenecháte ich na nás.

Ak máte akékoľvek otázky týkajúce sa zasielania tovaru prostredníctvom siete Packeta, neváhajte nás kontaktovať na adrese +420 732 503 826.